با افزایش دما، وسوسه ماندن در خانه با نوشیدنی سرد و تهویه مطبوع روی حداکثر می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد… و ما شما را سرزنش نمی کنیم! اما روزهای طولانی‌تر و گرم‌تر در تابستان می‌تواند بهترین (و متأسفانه چالش‌برانگیزترین) شرایط را برای مقابله با آن کارهای فوری رنگ بیرونی ایجاد کند. در اینجا پنج نکته مهم برای اطمینان از اینکه نقاشی در تابستان تهران و برخی استان های حساس را تجربه کنید، آورده شده است.

1. ایمن بازی کنید و از نقاشی در گرمای شدید خودداری کنید

همه ما با خیال راحت می توانیم بگوییم که کارهای بهتری نسبت به رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه در یک روز 40+ درجه وجود دارد. آب و هوای شدید مناطق جنوبی کشور باعث می شود رنگ با سرعت بسیار بیشتری خشک شود، که می تواند منجر به تاول زدن یا پوسته شدن رنگ، چسبندگی ضعیف و آثار ضربه ای نامطلوب شود. دمای زیر 35 درجه، هم برای سلامتی و هم برای رنگ، دمای ایده آل است!

2. از صرفه جویی در روز حداکثر استفاده را ببرید

حمله به آن کارهای رنگ خارجی در اوایل صبح یا دیرتر در روز منجر به تجربه نقاشی بسیار لذت‌بخش‌تری می‌شود، و تضمین می‌کند که می‌توانید با خیال راحت از هوای تابستان لذت ببرید و همچنین از سطوح رنگ‌آمیزی جدید خود محافظت کنید.

3. سطوح داغ را به آرامی با آب اسپری کنید

این به محافظت از فضای بیرونی شما که در معرض نور مستقیم خورشید هستند کمک می کند و سطوح فلزی مانند دروازه ها و نرده ها را خنک می کند. اما مراقب باشید که خیس نشوید، یک اسپری ملایم تمام چیزی است که نیاز دارید! نکته حرفه ای: از دو برس رنگ استفاده کنید، یکی را در یک سطل آب جداگانه نگه دارید تا از خشک شدن و جمع شدن موها به یکدیگر جلوگیری کنید.

4. مراقب برنامه آب و هوا باشید

ما می دانیم که آب و هوای تهران می تواند معتدل باشد و برخی از استانهای جنوبی و غربی بیش از سایر استان ها مستعد طوفان تابستانی یا دو طوفان در هفته هستند، بنابراین توصیه می کنیم در روزهای بارانی، باد یا گرد و خاک از نقاشی خودداری کنید. این عناصر خشن تر می توانند بر چسبندگی رنگ تأثیر بگذارند و باعث چسبیدن ذرات کوچک گرد و غبار شوند.

5. به یاد داشته باشید!

نقاشی در تابستان , گرمازدگی و کار نمای بیرونی ساختمان هیچ کار خود را تکمیل نخواهید کرد! مهم است که به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید، بهترین کلاه لبه پهن خود را بپوشید و به خوبی هیدراته بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه