نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج و فرآیند نقاشی یک ساختمان

در اینجا یک نمونه از پروژه های انجام شده در کرج رو مورد بررسی قرار میدهیم و کمی بینش در مورد فرآیند نقاشی داخلی یک خانه جدید ساخته شده است.

هنگامی که لوله کشی و برق در خانه اجرا شد و کار دیوار خشک به پایان رسید، به صحنه می رسیم. تمامی لجن کاری دیوارها و سمباده زنی توسط دیوارهای خشک انجام شده است. آنها همچنین هرگونه بافت سقف را تکمیل کرده اند.

در این مرحله هیچ تاسیسات دیگری مانند کفپوش، کابینت آشپزخانه و حمام، توالت، ظروف برقی، سوئیچ چراغ و پوشش خروجی یا وسایل روشنایی یا قفسه بندی کمد در خانه قرار داده نشده است. این به ما توانایی اسپری کردن رنگ را می دهد بدون اینکه نگران قرار گرفتن آن روی چیزی باشیم. اگر سقف‌های صاف (بدون بافت) وجود دارد، ابتدا روی آن‌ها کار می‌کنیم. روی یک آستر اسپری می کنیم، آن را رول می کنیم و وقتی خشک شد سقف را به طور کلی سمباده می زنیم. سپس دو لایه رنگ سقفی اسپری شده و پشت رول می شود. مقدار مناسب زمان خشک شدن بین هر لایه باقی می ماند. پاشش و پشت نورد سقف ها نیاز به همکاری دو نفر دارد.

یک آستر دیوار خشک نیز قبل از هر رنگی روی دیوارها اعمال می شود. در مناطقی که ما در حال آستر کاری سقف هستیم، می توان همزمان دیوارها را آستر کاری کرد. هنگامی که پرایمر خشک شد، دیوارها را برای هر گونه نقصی که ممکن است توسط دیوارهای خشک از قلم افتاده باشد، بررسی می کنیم و آنها را وصله می کنیم. دیدن یک حفره کوچک یا جدا شدن از اینجا و آنجا معمول است. با این حال، در صورت وجود تعداد زیادی ناهنجاری یا عیوب عمده، برای تعمیر به خشک‌کارها اطلاع داده می‌شود.

دیوارهای اتاق زیر یک لایه آستر دیوار خشک دریافت کرده اند.

قبل از استفاده از هر رنگ ( نقاشی ساختمان در کرج )، یک سمباده کلی روی دیوارها انجام می شود تا الیافی که در اثر استفاده از آستر برآمده شده اند از بین بروند. این یک مرحله مهم است، اگر انجام نشود باعث ایجاد احساس خشن دیوارهای تمام شده می شود.

karaj-painting

پس از سنباده زدن پرایمر، می‌توانیم اولین لایه رنگ نهایی ( نقاشی ساختمان در کرج ) را اعمال کنیم. برش ها در کنار خط سقف و هر قسمت لازم دیگر انجام می شود. سپس اسپری می کنیم و اولین لایه رنگ ( نقاشی ساختمان در کرج ) را رول می کنیم. برخی از نقاشان سعی می کنند آستر را نزدیک به رنگ تمام شده رنگ آمیزی کنند و سپس فقط یک لایه رنگ را به عنوان پوشش نهایی اعمال کنند. این روش درستی نیست. باید یک لایه آستر و دو لایه رنگ وجود داشته باشد تا پوشش مناسب و پوشش کامل رنگ روی دیوار خشک جدید ایجاد شود.

عکس زیر شروع اولین لایه رنگ را نشان می دهد

که بر روی سقف و قسمتی از دیوار بریده شده است. با این روش ما مجبور نیستیم از سقف محافظ یا ماسک کنیم. بعد از اینکه برش جزئی را انجام دادیم، دو سوم پایینی دیوار را اسپری می کنیم و آن را پشت رول می کنیم. حجم رنگ را به اندازه ای اعمال می کنیم که به غلتک اجازه می دهد تا رنگ را تا سقف بریده شده ما بیاورد.

karaj-painting-2

در این خانه سقف های اصلی نشیمن به صورت چوب زبانه و شیار می باشد. بعدا نصب میشه بنابراین در این مورد خاص، می‌توانیم آزادانه تا سقف اسپری کرده و بغلتانیم و دیگر نگران رنگ زدن روی تخته‌لای‌وود ناتمام نباشیم.

در چند ناحیه ممکن است رنگ دوم (لایه نهایی) را انتخاب کنیم. این روی دیوارهای منتخب جایی است که کابینت های آشپزخانه قرار می گیرند.  روی دیوارهای حمام که روشویی ها و توالت ها قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا هنگام انجام نقاشی نهایی ( نقاشی ساختمان در کرج ) این اتاق ها آسان تر شود. لازم نیست نگران بریدن کابینت ها و رنگ آمیزی پشت توالت باشیم. ممکن است پس از اتمام نصب، چند بار لمس روی دیوارهای تمام شده برای رفع آسیب های اتفاقی لازم باشد.

در اتاق‌های زیر پرایمر و اولین لایه رنگ اعمال شده است

اکنون سایر اصناف و نجار تکمیل به نصب‌های بعدی ادامه خواهند داد. بسته به پروژه ساخت و ساز خاص، چند سناریو مختلف ممکن است اتفاق بیفتد. به طور معمول آستر و روکش پنجره ها، میله ها و روکش های درب و نرده های صندلی، قالب گیری تاج و غیره نصب می شود. در اتاق هایی که فرش می شود قرنیزها نصب می شود. در مناطقی با چوب سخت یا کاشی، قرنیزها بعد از کف پوش قرار می گیرند. برق‌کارها کلیدهای چراغ را می‌گذارند و پریزها را وصل می‌کنند، اما صفحات پوشش را نه.

اولین لایه رنگی در این آشپزخانه اعمال شده است. کمد و میز آشپزخانه به همراه آستر و روکش پنجره نصب می شود.


در اتاق زیر کاشی نصب خواهد شد و سپس قرنیزها.

در صورتی که درهای گاراژ توسط سایر مشاغل مورد استفاده قرار نگیرد و تمیز و بدون گرد و غبار باشد، ممکن است در محل اسپری شوند. در غیر این صورت سعی می کنیم یک اتاق بدون رنگ در خانه رزرو کنیم تا آنها را در آن انجام دهیم یا ممکن است خارج از محل توسط تامین کننده درب یا یک فروشگاه تخصصی اسپری انجام شود. اگر از قبل آماده شده باشند، سمباده می شوند و دو لایه رنگ ( نقاشی ساختمان در کرج ) می زنند. یا ممکن است درها از چوب لکه دار باشند که نیاز به رنگ آمیزی ( نقاشی ساختمان در کرج ) و پوشش شفاف دارند.

 

سایر مشاغل نصب آشپزخانه، حمام، کفپوش و قرنیزهای نهایی را ادامه می دهند. بهتر است قبل از اینکه ما برای انجام نقاشی نهایی ( نقاشی ساختمان در کرج ) وارد شویم. همه چیز توسط سایر معاملات تکمیل شود. در غیر این صورت ممکن است تلاش برای کار در اطراف یکدیگر کمی آشفته شود. با ادامه کار ممکن است لایه نهایی رنگ ما آسیب ببیند. ماندگاری نقاشان وضعیت ایده آلی است، اما تنگناهای زمانی در برنامه های ساختمان همیشه این اجازه را نمی دهد.

پس از نصب تریم، می‌توانیم سوراخ‌های میخ را پر کنیم

و درزبندی اتصالات را در داخل تریم انجام دهیم . بالای قرنیزها و کناره‌های روکش‌ها را در جایی که به دیوار می‌رسند، درزبندی کنیم. بسته به شرایط ممکن است هر گونه نوار چسب و ماسک لازم را انجام دهیم و کار تریم را اسپری کنیم. در برخی موارد اسپری کردن تریم کار امکان پذیر نیست و این کار را با دست انجام می دهیم.

عکس های زیر نتایج نهایی را بعد از درزبندی روی دیوارها(نقاشی ساختمان در کرج) نشان می دهد.

همچنین یک لایه آستر و دو لایه رنگ به دیوارها


وقتی رنگ آمیزی ما ( نقاشی ساختمان در کرج )کامل شد و درها خشک شدند.

صفحه کلید و درپوش خروجی و سخت افزار درب را نصب می کنیم.

ما به طور مداوم کار خود را در طول کل فرآیند بررسی می کنیم. اما یک بازرسی نهایی را انجام می دهیم و قبل از اینکه کار نقاشی خود را کامل بدانیم. هر مشکلی را برطرف یا برطرف می کنیم. (درباره ما )

یک دیدگاه برای “نقاشی ساختمان در کرج”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه