نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی خانه بهاری برای تازه کردن خانه شما

چرا بهار بهترین زمان برای نقاشی خانه است؟

وقتی نوبت به نقاشی نمای بیرونی خانه شما می رسد، آب و هوا نقش اصلی را ایفا می کند. رنگ به دلیل ترکیب شیمیایی خود به شرایط خاصی نیاز دارد تا به خوبی خشک شود. در حالت ایده آل، شما می خواهید روزهای گرم و خشک را هدف قرار دهید. اگر باران می بارد یا خیلی مرطوب است، ممکن است رنگ شما به درستی خشک نشود و یا ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا خشک شود. آب و هوای بهاری در اکثر آب و هواها نسبتاً معتدل است و زمان ایده آلی برای نقاشی خانه و محیط بیرونی است. نه خیلی گرم است، نه خیلی سرد. به احتمال زیاد در این زمان از سال روزهای آفتابی و خشکی خواهید داشت.

تازه کردن خانه و نظافت بهاره

فقط چیزی در مورد فصل وجود دارد که باعث می شود ما بخواهیم اوضاع را کمی تغییر دهیم. معمولاً این کار به صورت تمیز کردن فنری در داخل خانه شما انجام می شود. با این حال، بیرون از خانه شما نیز به کمی توجه نیاز دارد! به حرکت خود ادامه دهید و به نمای بیرونی خانه خود نگاهی بیندازید. اگر کثیفی زیادی وجود دارد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آن را به خوبی تمیز کنید، چه در اثر شستشوی نرم یا شستشوی تحت فشار.
قبل از شروع، به هر گونه بریدگی، پوسته شدن یا سایر آسیب هایی که ممکن است در طول زمان رخ دهد توجه کنید. اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، احتمالاً وقت آن است که خانه خود را دوباره رنگ آمیزی کنید. اگر اینطور است، ایده خوبی است که نقاشان حرفه ای را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهند. وقتی کار را به نقاشان متخصص بسپارید (مانند تیم رنگ و صنعت)، آنها می توانند کار را خیلی سریعتر انجام دهند. حتی کارهای آماده سازی را نیز انجام خواهند داد. این یک صرفه جویی در زمان است!

آسیب های بیرونی ناشی از آب و هوای سخت

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، خانه شما ممکن است ماه های زمستان را در مقابل آب و هوای بسیار خشن زمستانی سپری کرده باشد. حتی اگر در آب و هوای معتدل‌تری زندگی می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که خانه شما علائم فرسودگی ناشی از تغییر آب و هوا را نشان دهد. همه جور چیزهایی مانند خاک، خزه، بقایای نمک و ماسه، باد، باران و برف می توانند سطح خانه شما را فرسوده کنند. نوسانات دما نیز می تواند نقش داشته باشد.
همیشه ایده خوبی است که به بیرون از خانه خود نگاه دقیق تری بیندازید . در آغاز بهار مراقب هرگونه آسیبی باشید. حتی اگر زمان کاملی برای نقاشی کل برای نمای بیرونی خانه شما نرسیده باشد. به احتمال زیاد باید کارهایی را انجام دهید تا خانه خود را در حالت خوب نگه دارید.

خانه خود را برای تابستان آماده کنید

وقتی هوا شروع به گرم‌تر شدن می‌کند و روزها کمی طولانی‌تر می‌شوند، طبیعتاً زمان بیشتری را در خارج از خانه سپری خواهید کرد. به طور طبیعی، شما می خواهید فضای بیرونی شما مانند فضای داخلی، گرم و دلپذیر باشد. بهار زمان مناسبی برای زیباسازی حیاط خانه و آماده کردن آن برای سرگرمی است.

اگر عرشه شما کمی کسل کننده به نظر می رسد، زمان خوبی است که به رنگ آمیزی یا لکه دار کردن آن توجه کنید تا اشیا را تازه کنید. همچنین ممکن است بخواهید حصار، مشبک کاری یا هر ویژگی دیگری را در حیاط خود که ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشد، دوباره رنگ آمیزی کنید.

قبل از شروع، نقاشان حرفه ای را رزرو کنید

اگر می دانید که به زودی می خواهید نقاشی خانه را شروع کنید. بهار زمان آن است که وارد عمل شوید! بسیاری از مردم برای پرداختن به نقاشی خانه در فضای باز تا ماه های تابستان صبر می کنند. به این معنی که رزرو نقاشان حرفه ای در آن زمان از سال ممکن است سخت باشد. از بازی جلوتر بروید و نقاشی خود را در ماه های بهار انجام دهید. مطمئن شوید که خانه خود برای تابستان زیبا به نظر می رسد و از عجله نقاشی لحظه آخری جلوگیری کنید!

اگر می خواهید خانه خود را با نقاشی جدید در بهار امسال متحول کنید، رنگ و صنعت آماده کمک است! ما در هر مرحله با شما کار خواهیم کرد. از انتخاب رنگ گرفته تا مراقبت از کار آماده سازی، و اطمینان از اینکه از نتیجه نهایی راضی هستید.

برای شروع آماده اید؟

مشاوره رایگان و بدون اجبار خود را همین امروز رزرو کنید و به خانه خود جلوه ای تازه به فصل بهار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه