قیمت رنگ جدولی

قیمت رنگ جدولی

برای نمونه ممکن است نوعی از رنگ های جدولی در هر کیلوگرم بین 4 تا 6 متر مکعب را پوشش دهند. بنابراین پس از آن که کارشناسان متخصص محیط را بررسی نمودند می توانند به یقین میزان مشخص را اعلام کنند. سپس قیمت رنگ جدولی بر اساس میزان بر حسب کیلوگرم مشخص می شود.

رنگ های جدولی در وهله نخست متریالی برای افزایش طول عمر بتن و مصالح جدول هستند. این رنگ از متریال به کار رفته در لایه زیرین مراقبت می کند. برای نمونه در برابر سایش، تغییرات دما و حرارت مقاوم است که سبب بیشتر شدن ماندگاری بتن می شود. در این نوشته سعی داریم به قیمت رنگ جدولی بپردازیم؛ رنگ و صنعت همراه باش ……….

اهمیت رنگ جدولی چیست؟

رنگ جدولی در صنایع تولید رنگ ترافیکی با خاصیت های کاملا ویژه تولید می شود. این محصول نخست محافظ جدول و سپس عنصری برای زیباسازی شهری است. چهره شهر های امروزی با استفاده از جداول بی روح افسرده می نماید. استفاده از رنگ های زیبا و تنوع آن ها می تواند این چهره را تغییر دهد. قیمت رنگ جدولی پس از بررسی محیط جغرافیایی، دمای محیط و نحوه اجرای رنگ مشخص می شود.

چرا که با بررسی این عوامل نوع رنگ مورد نیاز مشخص می شود. سپس تعرفه به میان می آید. برای نمونه رنگ جدولی در انواع ظاهری مات، نیمه مات و براق تولید می شود. با توجه به استاندارد های بین الملی انواع رنگ جدول پایه آب نیز در حال گسترش هستند. این نوع از رنگ جدولی قیمت بالاتری از رنگ های رایج خواهد داشت.

 

اما برای اجرا نیاز به مواد شیمیایی ندارد و حافظ محیط زیست محسوب می شود. اهمیت رنگ جدولی در مشخص نمودن محدوده خیابان است که سبب افزایش ایمنی رانندگی خواهد شد. اغلب جداول داخل شهری را با رنگ های شفاف و واضح رنگ می کنند تا برای مخاطبان اعم از راننده و پیاده قابل دید باشد.

  • مقاومت بالا در برابر آلودگی و نفوذ گرد و غبار
  • مقاومت در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر تغییر دما و عدم تغییر تناژ رنگ
  • ماندگاری مناسب
  • قدرت خشک شوندگی عالی
  • تنفس پذیر و منعطف
  • چسبندگی مناسب
  • تعرفه مناسب
  • دارای مقاومت در برابر اشعه های نور خورشید
  • قابلیت شستشو
  • قابلیت بازسازی و ترمیم
  • دید مناسب و وضوح کافی

 

مناسب ترین قیمت رنگ جدول بتنی

اگر تمایل به شنیدن تعرفه های باور نکردنی دارید، پیشنهاد ما به شما دوستان رنگ و صنعت است. با توجه به افزایش ساخت راه ها و گسترش ناگزیر شهر ها، میزان استفاده از رنگ ترافیکی نیز افزایش یافته است. شما عزیزان می توانید به صورت رایگان مشاوره تلفنی  (تماس با ما) دریافت کنید.

 

طی این مشاوره قیمت دقیق رنگ جدولی و تمامی خدمات مربوطه به شما ارائه خواهد شد. در تیم رنگ و صنعت ، مهندسان جوان و نیروی ماهر را گرد هم آورده ایم تا نمایشی از اوج مرغوبیت و استاندارد را برای شما مهیا کنیم. با مراجعه به نمونه کارهای رنگ و صنعت میزان کیفیت این محصولات را دریابید.

 

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت، فرصت انتخاب و خرید از بین هزاران رنگ و صدها برند متنوع و معتبر تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در حوزه رنگ آمیزی را برای شما فراهم ساخته است. با پیاده­سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی ایجاد کرده است.

امروزه رنگ آمیزی جدول خیابان ها، اماکن عمومی، میادین، پارک ها ، جداول باغچه های شهری و نظیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است که اجرای نقاشی جداول شهری،  معمولا توسط ارگان‌هایی نظیر شهرداری و شرکت عمران و همچنین پیمانکاران متعهد با آنها انجام می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت در حوزه : نقاشی جداول، نقاشی ساختمان، نقاشی ادارات تهران، نقاشی مراکز تجاری، نقاشی پاساژهای تهران و کل کشور، نقاشی ترافیکی، خط کشی خیابان، رنگ آمیزی جدول با دستگاه، با بهترین رنگ مخصوص جدول،  رنگ آمیزی ساختمان، رنگ آمیزی صنعتی، رنگ آمیزی ترافیکی، رنگ آمیزی اپوکسی، رنگ آمیزی سوله و استخر، پوشاننده سطح شهر، رنگ آمیزی نرده، دیوارنویسی و طراحی در سطح شهر و مدارس با بهترین کارشناسان، آماده همکاری با اشخاص حقیقی، ارگانهای دولتی و غیردولتی، شهرداری و فعالان عرصه ی زیباسازی شهری می­باشد.

همچنین ارائه دهنده خدماتی همچون : اجرای ایزوگام ، نصب ایزوگام در تهران ، فروش ایزوگام ، عایق بندی ، رنگ عایق ، اجرای ایزوگام در شهریار ، ایزوگام در اندیشه ، ایزوگام در مشهد، ایزوگام در اصفهان ، ایزوگام در همدان ، با بهترین ایزوگام و فروش ایزوگام ارزان است.

ما نوید متنوع سازی محصولات خود را، پیش از این به شما عزیزان داده بودیم و اینک مفتخریم اعلام نماییم که در این عرصه باتجربه ترین کارشناسان را برای فروش انواع رنگ،  باکیفیت ازتمامی برندهای ایرانی و خارجی رنگ جدول جهت رنگ آمیزی جدول خیابان ، رنگ آمیزی جداول شهری ، انواع رنگ های استخری، آکلیریک، روغنی، پلاستیک و اپوکسی ها را در دسته بندی رنگ ها مشاهده کنید را به کار گرفته ایم.

حال که به لطف پروردگار وتوجه خاصه ی شما سروران گرامی بابیش از ده سال تجربه ی حضور متمادی توانسته ایم رتبه ی اول رضایت مشتری را  درپروژهای مختلف نقاشی جدول شهر ها از شما عزیزان دریافت کنیم ، هم اکنون در تلاشیم تا نتیجه­ی  این موفقیت را به صورت ارتباط از طریق سایت رنگ و صنعت  با شما مشتریان گرامی به اشتراک بگذاریم..

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه