نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه در بهار امسال , بهار در ایران آمده است و بسیاری از ما از حیاط خود در فضای باز لذت می بریم. اما اگر به رنگ‌های کسل‌کننده و خرد شده روی خانه‌تان نگاه می‌کنید، وقت آن رسیده است که یک رنگ‌آمیزی جدید برای نمای بیرونی انجام دهید.

قبل از اینکه کلی رنگ سفید بخرید این پنج مورد را در نظر بگیرید

1. چرا شما نیاز به نقاشی دارید ؟

البته، رنگ آمیزی نمای بیرونی تازه جذابیت خانه شما را افزایش می دهد، اما دلایل عملی نیز برای به روز نگه داشتن نمای بیرونی شما وجود دارد. رنگ بزرگترین خط دفاعی خانه شما در برابر آب و هوا، حشرات و آسیب های دیگر است.

2.چه زمانی شما باید نقاشی کنید؟

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد زمان رنگ آمیزی مجدد خانه وجود ندارد. یک رنگ آمیزی نمای بیرونی ضعیف ممکن است فقط چند سال طول عمر داشته باشد، اما یک رنگ رنگ آمیزی نمای بیرونی می تواند تا 20 سال دوام بیاورد. آیا رنگ خرد شده، ترک خورده، پوسته پوسته شده یا پوست کنده پیدا می کنید؟ کار رنگ آمیزی جدید در دستور کار است.

 

3. نحوه انتخاب رنگ

سوال بزرگ اینجاست. و در نهایت این یک تصمیم شخصی و سلیقه ای است. در محله خود رانندگی کنید و ببینید چه خانه هایی نظر شما را جلب می کند. قبل از انتخاب طرح رنگ و رنگ آمیزی نمای بیرونی، چیزهایی را که دوست داشتید و دوست نداشتید یادداشت کنید.

4. یک اجرای آزمایشی انجام دهید

قبل از خرید رنگ خود و رنگ آمیزی ، چند نمونه بردارید. آنها را در قسمتی از خانه خود امتحان کنید، زیرا ممکن است ظاهراً با بروشور کاملاً متفاوت به نظر برسند. حتماً چند فوت مربع را بپوشانید تا ایده دقیقی از ظاهر خانه خود داشته باشید.

5. تحقیقات خود را انجام دهید

اگر قصد دارید کار را خودتان انجام دهید، مطمئن شوید که تحقیقات کاملی در مورد مراحل لازم رنگ آمیزی ، از آماده سازی سطح تا کارهای نهایی انجام دهید. اگر فکر می‌کنید این کار کمی بالاتر از سرتان است، با گروه رنگ و صنعت تماس بگیرید تا یک مشاوره تخصصی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه