ستاندارد رنگ بندی جداول

استاندارد رنگ بندی جداول

طبق قوانین داخلی و بین المللی در تامین امنیت جاده ها، استاندارد رنگبندی جداول دارای استاندارد رنگی مشخصی است. عمده طیف رنگی مورد استفاده در این مورد:

  • زرد
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • مشکی

این رنگ ها به طور خاص به عنوان رنگ های جدولی استفاده می شوند.

این رنگ ها در انواع براق، نیمه براق و مات وجود دارند و هم چنین رنگ های جدولی پایه آب نیز تولید می شوند که سازگار با محیط زیست هستند. رنگ جدولی پایه آب محصولی طبیعی است که برای اجرا بر سطح جدول نیازی به رزین  و  مواد شیمیایی ندارد.

رنگ های جدولی علاوه بر تمامی مواردی که گفته شده است، تولید می شوند تا از سطح بتن جداول محافظت کنند. این متریال سبب افزایش عمر و دوام جدول نیز خواهد شد هم چنین پس از گذشت زمان و تخریب رنگ جدولی به دست عوامل محیطی و یا انسانی، می توان آن را بازسازی نمود.

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت، فرصت انتخاب و خرید از بین هزاران رنگ و صدها برند متنوع و معتبر تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در حوزه رنگ آمیزی را برای شما فراهم ساخته است. با پیاده­سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی ایجاد کرده است.

امروزه رنگ آمیزی جدول خیابان ها، اماکن عمومی، میادین، پارک ها ، جداول باغچه های شهری و نظیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است که اجرای نقاشی جداول شهری،  معمولا توسط ارگان‌هایی نظیر شهرداری و شرکت عمران و همچنین پیمانکاران متعهد با آنها انجام می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت در حوزه : نقاشی جداول، نقاشی ساختمان، نقاشی ادارات تهران، نقاشی مراکز تجاری، نقاشی پاساژهای تهران و کل کشور، نقاشی ترافیکی، خط کشی خیابان، رنگ آمیزی جدول با دستگاه، با بهترین رنگ مخصوص جدول

 

رنگ آمیزی ساختمان، رنگ آمیزی صنعتی، رنگ آمیزی ترافیکی، رنگ آمیزی اپوکسی، رنگ آمیزی سوله و استخر، پوشاننده سطح شهر، رنگ آمیزی نرده، دیوارنویسی و طراحی در سطح شهر و مدارس با بهترین کارشناسان، آماده همکاری با اشخاص حقیقی، ارگانهای دولتی و غیردولتی، شهرداری و فعالان عرصه ی زیباسازی شهری می­باشد.

همچنین ارائه دهنده خدماتی همچون : اجرای ایزوگام ، نصب ایزوگام در تهران ، فروش ایزوگام ، عایق بندی ، رنگ عایق ، اجرای ایزوگام در شهریار ، ایزوگام در اندیشه ، ایزوگام در مشهد، ایزوگام در اصفهان ، ایزوگام در همدان ، با بهترین ایزوگام و فروش ایزوگام ارزان است.

ما نوید متنوع سازی محصولات خود را، پیش از این به شما عزیزان داده بودیم و اینک مفتخریم اعلام نماییم که در این عرصه باتجربه ترین کارشناسان را برای فروش انواع رنگ،  باکیفیت ازتمامی برندهای ایرانی و خارجی رنگ جدول جهت رنگ آمیزی جدول خیابان ، رنگ آمیزی جداول شهری ، انواع رنگ های استخری، آکلیریک، روغنی، پلاستیک و اپوکسی ها را در دسته بندی رنگ ها مشاهده کنید را به کار گرفته ایم.

حال که به لطف پروردگار وتوجه خاصه ی شما سروران گرامی بابیش از ده سال تجربه ی حضور متمادی توانسته ایم رتبه ی اول رضایت مشتری را  درپروژهای مختلف نقاشی جدول شهر ها از شما عزیزان دریافت کنیم ، هم اکنون در تلاشیم تا نتیجه­ی  این موفقیت را به صورت ارتباط از طریق سایت رنگ و صنعت  با شما مشتریان گرامی به اشتراک بگذاریم..

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

استاندارد رنگ بندی جداول شهری

طبق قوانین داخلی و بین المللی در تامین امنیت جاده ها، رنگبندی جداول دارای استاندارد رنگی مشخصی است. عمده طیف رنگی مورد استفاده در این مورد را می توان؛ زرد، سفید، سبز، آبی و مشکی دانست. این رنگ ها به طور خاص به عنوان رنگ های جدولی استفاده می شوند.

این رنگ ها در انواع براق، نیمه براق و مات وجود دارند و هم چنین رنگ های جدولی پایه آب نیز تولید می شوند که سازگار با محیط زیست هستند. رنگ جدولی پایه آب محصولی طبیعی است که برای اجرا بر سطح جدول نیازی به رزین  و  مواد شیمیایی ندارد. رنگ های جدولی علاوه بر تمامی مواردی که گفته شده است، تولید می شوند تا از سطح بتن جداول محافظت کنند.

این متریال سبب افزایش عمر و دوام جدول نیز خواهد شد هم چنین پس از گذشت زمان و تخریب رنگ جدولی به دست عوامل محیطی و یا انسانی، می توان آن را بازسازی نمود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه