اجرای رنگ جدول

اجرای رنگ جدول

روش اجرای رنگ جدولی با توجه ویژگی­های محیط و متراژ آن مشخص می­شوند. بهتر است ابتدا با استفاده از روش مثل فشار باد و یا فشار هوا برای نظافت جداول استفاده کنیم. بعد از آن که تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود از بین رفت به ترکیب رنگ می پردازیم. سپس زیرسازی و در نهایت نقاشی با شیوه ای که مناسب تر است انجام می شود.

رنگ ترافیکی دارای تنوعی زیاد در محصولات هستند و رنگ جدولی یکی از این محصولات خاص است. این محصول با فرمولی متفاوت تولید می شود تا برای رنگ آمیزی جداول شهری استفاده شود. اجرای رنگ جدولی فرآیندی تخصصی است که با استفاده از ماشین آلات مدرن و مکانیزه در رنگ و صنعت رخ می دهد. انواع رنگ های جدولی با ویژگی های ظاهری و خواص شیمیایی مختلف وجود دارند که مخاطبان با توجه به قیمت و این ویژگیرنگ و محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

جداول شهری مشخص کننده حریم خیابان هستند و نقش انکارناپذیری در ایمنی خیابان ها دارند. استفاده از رنگ های زیبایی که خاصیت جلب توجه رانندگان را داشته باشند اهمیت بسیاری دارد. رنگ های ترافیکی بیش از آن که عاملی جهت زیباسازی فضای شهری باشند، عوامل برقرای امنیت جاده ها هستند. پس از زیباسازی و مشخص نمون مسیر های حرکت خوردو، سومین دلیل استفاده از رنگ مخصوص جدولی، حفاظت از جدول در برابر عوامل گوناگون است. محافظت از متریال جدول در برابر ترک و پوسیدگی با استفاده از اجرای رنگ جدولی بهترین راه است. رنگ و صنعت در این نوشته سعی دارد به مبحث نحوه اجرای رنگ جدول بپردازیم.

اجرای رنگ جدولی

  1. رنگ آمیزی جداول شهری با استفاده از دستگاه:

استفاده از ماشین آلات جدید و مدرنی که توسط نیروی انسانی کنترل می شوند به روز ترین شیوه رنگ آمیزی است. در این روش رنگ پس از ترکیب با اجزای دیگر در مخزن ماشین ویژه قرار می گیرد. پاشش پرفشار رنگ بر سطح سبب افزایش ضخامت و ماندگاری رنگ می شود. هم چنین استفاده از این روش می تواند پوشش دهی فوق العاده بهتری را سبب شود. کیفیت نهایی رنگ آمیزی ارتباط مستقیم با روش اجرای رنگ جدولی دارد. هر چه این روش بهتر باشد میزان چسبندگی رنگ به سطح نیز افزایش می یابد.

  1. رنگ آمیزی جداول شهری با استفاده از قلم مو :

استفاده از روش سنتی می تواند نتایج رضایت بخشی داشته باشد. اما توجه کنید که این روش ها برای مسافت های کوتاه و پروژه های این چنینی است. با استفاده از قلم مو نمی توان پوشش دهی مناسب و ضخامت لازم را حاصل نمود. این روش ها اصولا منسوخ شده اند مگر این که به دلیل شرایط خاصی نیاز به استفاده از آن ها باشد.

رنگ آمیزی با استفاده از غلطک: استفاده از غلطک در اجرای رنگ جدولی نیز معمول است و نتیجه مناسبی دارد. گرچه بهترین شیوه نیست اما در صورت نیاز می تواند نتیجه مناسبی را رقم بزند.

ویژگی­های رنگ جدول

  • زیبایی و تنوع در رنگ
  • دارای پوشش دهی کامل
  • محافظت از سطح جدول در برابر شرایط جوی و عوامل آسیب رسان
  • مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه های فرابنفش
  • ضد آب و قابلیت شستشو
  • دارای خاصیت تنفس پذیری
  • استفاده از فناوری نوین در تولید
  • مناسب برای پر کردن سطح
  • مقاوم در برابر سایش و ضربه
  • مناسب برای انواع شرایط جوی و مقاوم در برابر عوامل محیطی

 

فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت، فرصت انتخاب و خرید از بین هزاران رنگ و صدها برند متنوع و معتبر تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در حوزه رنگ آمیزی را برای شما فراهم ساخته است. با پیاده­سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی ایجاد کرده است.

امروزه رنگ آمیزی جدول خیابان ها، اماکن عمومی، میادین، پارک ها ، جداول باغچه های شهری و نظیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است که اجرای نقاشی جداول شهری،  معمولا توسط ارگان‌هایی نظیر شهرداری و شرکت عمران و همچنین پیمانکاران متعهد با آنها انجام می‌گیرد. فروشگاه اینترنتی رنگ و صنعت در حوزه : نقاشی جداول، نقاشی ساختمان، نقاشی ادارات تهران، نقاشی مراکز تجاری، نقاشی پاساژهای تهران و کل کشور، نقاشی ترافیکی، خط کشی خیابان، رنگ آمیزی جدول با دستگاه، با بهترین رنگ مخصوص جدول،  رنگ آمیزی ساختمان، رنگ آمیزی صنعتی، رنگ آمیزی ترافیکی، رنگ آمیزی اپوکسی، رنگ آمیزی سوله و استخر، پوشاننده سطح شهر، رنگ آمیزی نرده، دیوارنویسی و طراحی در سطح شهر و مدارس با بهترین کارشناسان، آماده همکاری با اشخاص حقیقی، ارگانهای دولتی و غیردولتی، شهرداری و فعالان عرصه ی زیباسازی شهری می­باشد.

همچنین ارائه دهنده خدماتی همچون : اجرای ایزوگام ، نصب ایزوگام در تهران ، فروش ایزوگام ، عایق بندی ، رنگ عایق ، اجرای ایزوگام در شهریار ، ایزوگام در اندیشه ، ایزوگام در مشهد، ایزوگام در اصفهان ، ایزوگام در همدان ، با بهترین ایزوگام و فروش ایزوگام ارزان است.

ما نوید متنوع سازی محصولات خود را، پیش از این به شما عزیزان داده بودیم و اینک مفتخریم اعلام نماییم که در این عرصه باتجربه ترین کارشناسان را برای فروش انواع رنگ،  باکیفیت ازتمامی برندهای ایرانی و خارجی رنگ جدول جهت رنگ آمیزی جدول خیابان ، رنگ آمیزی جداول شهری ، انواع رنگ های استخری، آکلیریک، روغنی، پلاستیک و اپوکسی ها را در دسته بندی رنگ ها مشاهده کنید را به کار گرفته ایم. حال که به لطف پروردگار وتوجه خاصه ی شما سروران گرامی بابیش از ده سال تجربه ی حضور متمادی توانسته ایم رتبه ی اول رضایت مشتری را  درپروژهای مختلف نقاشی جدول شهر ها از شما عزیزان دریافت کنیم ، هم اکنون در تلاشیم تا نتیجه­ی  این موفقیت را به صورت ارتباط از طریق سایت رنگ و صنعت  با شما مشتریان گرامی به اشتراک بگذاریم..

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 

اجرای رنگ جدولی  با رنگ و صنعت

چرا باید از رنگ جدولی استفاده کنیم؟

  • مشخص شدن مسیر عبور و حریم خیابان
  • زیباسازی شهری
  • افزایش عمر جداول و حفاظت در برابر آسیب های طبیعی
  • شناسائی حریم خیابان در شب برای رانندگان
  • رنگ جدولی براق

رنگهای جدولی پایه آب از انواع پر مخاطب و محبوب هستند. مزایای بسیار و زیبایی فوق العاده در این رنگ ها از عوامل محبوبیت آن ها است. این رنگ ها بر پایه رزین های آکریلیک پایه آب هستند. رنگ جدولی براق به دلیل چسبندگی به شدت عالی مشهور است و از رنگ های با انعطاف بسیار بالا است. این رنگ بر روی سطوح مختلفی مانند سیمان و بتن نیز دوام بالایی دارد.

اصولا رنگ جدول براق ماندگار است و عمر بالایی دارد. چرا که این رنگ در برابر آسیب هایی مانند نور به شدت مقاوم است. ثبات رنگ و کیفیت آن در برابر اشعه های خورشید نیز بی نظیر است و در انواع دیگر رنگ های ترافیکی کمتر دیده می شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه